onetruedirection

Direktlänk till inlägg 24 juni 2015

om igår.

Av onetruedirection - 24 juni 2015 14:17

Igår var en fantastisk dag. Många galna fans som skrek då Niall hoppade högt i luften, Louis och Liams vattenpistolsfight och Harrys galna charm. De togglada bandet som nu består av fyra medlämmar visar sig starkare än någonsin, det fanns ingen tvivel på att de inte hade roligt. Man kan tro att jag  (trots nograngransning innan bokning av biljetter) hamnade en bit från scen inte skulle upplea bandets otroliga talang, men jo då den såg jag klart och tydligt. På något sätt lyckades de fyra bandmedlämarna visa sin närvaro, det kändes som om de bara stod några ynka meter från mitt glada, uppspelta ansikte. Att de klarar att fylla upp en så stor arena visar vilka storslagna talanger de är. Kärlek till One direction



kram sissi



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av onetruedirection - 23 juni 2015 15:20

Hej hej kära directioners vill bara önska er som ska på konserten i göteborg en riktigt trevlig konsert! Hoppas vi ses ;)) bilder från konserten kommer ❤️   Kram sissi ...

Av onetruedirection - 27 december 2012 10:36

god jul mina älskade läsare!   <3

Av onetruedirection - 27 december 2012 10:02

hej jag tänte att vi skulle ha en omrötning om vem som är snyggast i one directon <3   harry? zayn? liam? niall? louis?     ...

Av onetruedirection - 8 november 2012 14:02

detta är en av mina favvo låtar!!!!    hoppas ni gillar den // sisssi ...

fråga oss frågor i fråge rutan :D

om oss

  tjenisen!!!! på den här bloggen får ni de senaste nyheterna om pojk bandet one direction. hopps ni gillar den.

KONTAKTA OSS

vill du tippsa oss om något eller har du ritat en bild på killarna som du vill at vi ska lägga upp? isåfall är det bara att skriva em kommentar, eller i chatten

 

 

Mång kramar från  sisi

Fråga mig

57 besvarade frågor

chattruta

TRANSLATE

Upp all night

Typ: album

släpptes: 21 november 2011

kan beställas här

Up all night tour video

typ: tour video

släpptes: 29 May 2012

längd på videon: 73 minuter

kan beställas här

 

 

Dare to Dream

typ: bok

släpptes: 2011-09-15 

kan beställas här




Skapa flashcards